Kako postupiti u slučaju kada je u inozemstvu potrebno predujmiti troškove liječenja?
-
Niži troškovi
koje još uvijek možete sami podmiriti kada ste u inozemstvu. Bolesti, trovanja itd
-
Viši troškovi
koji nadilaze vaše financijske mogućnosti u inozemstvu – teže ozljede, medicinski transport i slično.
Kada je riječ o nižim troškovima
Preporučujemo da račune platite sami, ih sačuvate te nakon povratka zatražite povrat troškova.
Važno je da sačuvate sve originalne račune, nalaze i dijagnoze koje dobijete od liječnika.
Obrasce možete ispisati, ispuniti te zajedno s originalnim računima i nalazima poslati na našu adresu:
CORIS d.o.o., Fallerovo šetalište 22, 10000 Zagreb.


Kada su u pitanju veći troškovi
Što je prije moguće, nazovite naš asistencijski centar na broj +385 1 30 35 660.
Recite nam gdje se nalazite, s kakvim problemima se suočavate i kakvu pomoć trebate.
Naši operateri će uspostaviti kontakt s CORIS predstavništvom u zemlji u kojoj se nalazite ili će se izravno povezati s pružateljem potrebnih usluga te organizirati svu potrebnu pomoć. Ako u međuvremenu ipak trebate manju pomoć, savjetujemo da troškove platite sami te kasnije zatražite povrat.
Če bi v tem času vseeno potrebovali kakšno manjšo pomoč, zopet
svetujemo, da stroške poravnate in kasneje uveljavljate.
Treba mi asistencija
+385 1 30 35 660 (dostupno 0–24)
