CORIS asistencija

Već više od 30 godina osiguravamo sigurnost našim putnicima koji odlaze u inozemstvo i otkrivaju nove horizonte. Tokom svih dana u godini u svakom trenutku osiguravamo medicinsku skrb u hitnim slučajevima u inozemstvu. Naša tradicija je naše jamstvo.

Obrasci za povrat troškova

Liječenje u inozemstvu

Ukoliko ste u inozemstvu sami platili troškove liječenja, ispunite ovaj obrazac.

Multirisk

U slučaju nepredviđenih situacija u inozemstvu koje su pokrivene uvjetima paketa MULTIRISK, ispunite ovaj obrazac.

Kako postupiti u slučaju kada je u inozemstvu potrebno predujmiti troškove liječenja?

Coris Coris

Kako reagirati u nepredviđenim situacijama

Otkazivanje leta ili kašnjenje presjedajućeg leta
Otkazivanje leta ili kašnjenje presjedajućeg leta

Morate dobiti potvrdu od zrakoplovne tvrtke da je let otkazan ili da ste propustili spojni let zbog određenih problema na prethodnom letu. Na temelju službene potvrde i originalnih računa, nadoknadit ćemo vam nastale troškove po povratku kući.

Gubitak / krađa prtljage
Gubitak / krađa prtljage

Ako su vam predmeti otuđeni (krađa / pljačka), obavezno morate o tome obavijestiti policiju i zatražiti policijski zapisnik.
U slučaju da vam je prtljaga izgubljena tijekom prijevoza, od zračnog prijevoznika morate zatražiti odgovarajuću potvrdu da je prtljaga trajno izgubljena i da je potraga zaključena.

Kašnjenje prtljage / redovitog prijevoza
Kašnjenje prtljage / redovitog prijevoza

Ako dođe do kašnjenja prijevoza ili kašnjenja isporuke prtljage, potrebno je zatražiti odgovarajuću potvrdu od prijevoznika.
Na temelju te potvrde i originalnih računa nastalih troškova, isti vam se mogu nadoknaditi po povratku u Hrvatsku.

Gubitak ili krađa osobnih dokumenata
Gubitak ili krađa osobnih dokumenata

Ako izgubite ili vam ukradu dokumente, odmah nas kontaktirajte na +385 1 30 35 660 (24/7 asistencija). U slučaju krađe obavezno prijavite događaj i lokalnoj policiji.

Pravna pomoć u inozemstvu
Pravna pomoć u inozemstvu

Ako iz nehaja i nenamjerno dođete u sukob sa zakonom te postanete predmet kaznenog progona, nazovite nas odmah na +385 1 30 35 660. Povezat ćemo vas s lokalnim odvjetnikom ili odvjetničkim uredom koji će preuzeti vašu obranu.

Predujam za jamčevinu
Predujam za jamčevinu

U zemljama gdje je potrebno platiti jamčevinu (posebno u anglosaksonskom pravnom sustavu), a nemate dovoljno sredstava, CORIS može u vaše ime uplatiti potreban iznos. Prije toga, vi ili netko u vaše ime mora se obvezati da će iznos biti vraćen.

Osiguranje privatne odgovornosti
Osiguranje privatne odgovornosti

Ako u inozemstvu uzrokujete štetu trećoj osobi (materijalnu ili nematerijalnu) i ta osoba zatraži odštetu, CORIS će preuzeti vašu pravnu zaštitu. Odmah nas obavijestite, ali nikada unaprijed ne priznajete odgovornost, ne plaćate niti obećavate naknadu – sve to može ugroziti vašu zaštitu.

Hitni prijenos novca
Hitni prijenos novca

Ako vam u inozemstvu ukradu ili izgubite novčanik te ostanete bez novca i kartica, nazovite nas odmah na +385 1 30 35 660. Organizirat ćemo dostavu gotovine (npr. putem Western Uniona). Prije isplate morate se vi ili netko u vaše ime obvezati na povrat iznosa. Trošak transakcije snosi CORIS.

Hitni prijenos poruka i promjene rezervacija
Hitni prijenos poruka i promjene rezervacija

Ako situacija zahtijeva promjene vašeg boravka u inozemstvu, CORIS će prenijeti potrebne informacije vašim bližnjima ili poslodavcu te pomoći pri izmjenama hotelskih, avionskih ili rent-a-car rezervacija.

Kako reagirati u nepredviđenim situacijama

Otkazivanje leta ili kašnjenje presjedajućeg leta
Otkazivanje leta ili kašnjenje presjedajućeg leta

Morate dobiti potvrdu od zrakoplovne tvrtke da je let otkazan ili da ste propustili spojni let zbog određenih problema na prethodnom letu. Na temelju službene potvrde i originalnih računa, nadoknadit ćemo vam nastale troškove po povratku kući.

Gubitak / krađa prtljage
Gubitak / krađa prtljage

Ako su vam predmeti otuđeni (krađa / pljačka), obavezno morate o tome obavijestiti policiju i zatražiti policijski zapisnik.
U slučaju da vam je prtljaga izgubljena tijekom prijevoza, od zračnog prijevoznika morate zatražiti odgovarajuću potvrdu da je prtljaga trajno izgubljena i da je potraga zaključena.

Kašnjenje prtljage / redovitog prijevoza
Kašnjenje prtljage / redovitog prijevoza

Ako dođe do kašnjenja prijevoza ili kašnjenja isporuke prtljage, potrebno je zatražiti odgovarajuću potvrdu od prijevoznika.
Na temelju te potvrde i originalnih računa nastalih troškova, isti vam se mogu nadoknaditi po povratku u Hrvatsku.

Gubitak ili krađa osobnih dokumenata
Gubitak ili krađa osobnih dokumenata

Ako izgubite ili vam ukradu dokumente, odmah nas kontaktirajte na +385 1 30 35 660 (24/7 asistencija). U slučaju krađe obavezno prijavite događaj i lokalnoj policiji.

Pravna pomoć u inozemstvu
Pravna pomoć u inozemstvu

Ako iz nehaja i nenamjerno dođete u sukob sa zakonom te postanete predmet kaznenog progona, nazovite nas odmah na +385 1 30 35 660. Povezat ćemo vas s lokalnim odvjetnikom ili odvjetničkim uredom koji će preuzeti vašu obranu.

Predujam za jamčevinu
Predujam za jamčevinu

U zemljama gdje je potrebno platiti jamčevinu (posebno u anglosaksonskom pravnom sustavu), a nemate dovoljno sredstava, CORIS može u vaše ime uplatiti potreban iznos. Prije toga, vi ili netko u vaše ime mora se obvezati da će iznos biti vraćen.

Osiguranje privatne odgovornosti
Osiguranje privatne odgovornosti

Ako u inozemstvu uzrokujete štetu trećoj osobi (materijalnu ili nematerijalnu) i ta osoba zatraži odštetu, CORIS će preuzeti vašu pravnu zaštitu. Odmah nas obavijestite, ali nikada unaprijed ne priznajete odgovornost, ne plaćate niti obećavate naknadu – sve to može ugroziti vašu zaštitu.

Hitni prijenos novca
Hitni prijenos novca

Ako vam u inozemstvu ukradu ili izgubite novčanik te ostanete bez novca i kartica, nazovite nas odmah na +385 1 30 35 660. Organizirat ćemo dostavu gotovine (npr. putem Western Uniona). Prije isplate morate se vi ili netko u vaše ime obvezati na povrat iznosa. Trošak transakcije snosi CORIS.

Hitni prijenos poruka i promjene rezervacija
Hitni prijenos poruka i promjene rezervacija

Ako situacija zahtijeva promjene vašeg boravka u inozemstvu, CORIS će prenijeti potrebne informacije vašim bližnjima ili poslodavcu te pomoći pri izmjenama hotelskih, avionskih ili rent-a-car rezervacija.

Povračilo stroškov z naslova zavarovanja riziko odpovedi

Povračilo stroškov z naslova zavarovanja riziko odpovedi

Odpoved potovanja mora zavarovanec sporočiti v 48 urah po nastanku škodnega dogodka po e-pošti na naslov odpoved@coris.si. V primeru zamude zavarovalnica ni dolžna izplačati zavarovalnine.

Po prejemu celotne dokumentacije in odobritvi kritja nastalih stroškov iz naslova zavarovanja rizika odpovedi potovanja, se zavarovancu povrne znesek, ki ga v primeru odpovedi ne prizna letalska družba, hotel idr.

Coris
Riziko odpovedi
Obrazec za povračilo stroškov

Lako je stupiti u kontakt s nama.

Naš tim rado će vam brzo odgovoriti.