
Često postavljana pitanja (FAQ)
Godišnje ili za određeno razdoblje?
Pitate se što vam je praktičnije? Uplatiti putno osiguranje za inozemstvo za određeno vrijeme ili godišnje osiguranje? Ako putujete u inozemstvo nekoliko puta godišnje na kratko vrijeme (odmor ili posao), onda je za vas prikladno godišnje osiguranje za inozemstvo za više putovanja od 90 dana.
Tko se može osigurati?
Svatko tko putuje izvan svoje domovine i želi biti osiguran za vrijeme boravka u inozemstvu.
Ne postoji gornja dobna granica.
Osobe starije od 75 godina (i 85 godina) mogu se osigurati uz dodatnu naknadu. Djeca (od rođenja nadalje) osigurana su pod istim uvjetima kao i odrasli. Premije za njih su iste kao i za odrasle.
Osiguranje je namijenjeno svim hrvatskim državljanima koji putuju u inozemstvo na kraće ili dulje razdoblje.
Gdje je osiguranje važeće?
Međunarodno osiguranje CORIS vrijedi u cijelom svijetu, osim u zemlji stalnog boravka.
Koliki iznos osiguranja trebam odabrati?
Ovisi kamo putujete. Ako putujete uglavnom po Europi, u načelu je dovoljno Cautious Coverage (25.000 €), izvan Europe uvijek preporučujemo Courageous Coverage (50.000 €) ili Carefree Coverage (100.000 €). Potonje uvijek preporučujemo za SAD, Kinu, Japan, Australiju, Novi Zeland,... ukratko, za zemlje koje su udaljene i gdje su zdravstvene usluge znatno skuplje nego u Sloveniji (ili Europi).
Tko može ugovoriti obiteljsko osiguranje u inozemstvu?
Obiteljsko osiguranje mogu ugovoriti osigurane osobe koje su u krvnom srodstvu:
- Suprug i supruga koji žive u zajedničkom kućanstvu
- Roditelji (uključujući maćehu i očuha) i djeca (pastorčad, posvojena djeca ili djeca udomljena od strane osiguranika) do 26 godina koji žive u zajedničkom kućanstvu
- Braća i sestre (uključujući polubraću i polusestre) do 26 godina koji žive u zajedničkom kućanstvu
- Istospolni partneri koji žive u zajedničkom kućanstvu
- Bake i djedovi i unuci do 26 godina
- Zajedničko prebivalište i dob djece (do 26 godina)
- Najviše 2 generacije
- Minimalni broj osoba: 2
- Maksimalni broj osoba: bez ograničenja, uz ostale gore navedene uvjete
Je li elektronička polica dovoljna?
Da. Elektronička polica jednako je valjana kao i originalna. Za ostvarivanje prava na osiguranje potreban vam je samo naš telefonski broj za pomoć dostupan 24/7 i broj vaše police. Naši operateri u centru za pomoć pobrinut će se za cijelu organizaciju pomoći na temelju ova dva podatka.